Santander - Mistrzowski Kredyt Gotówkowy

Opublikowane: 2019-11-18 12:07:47

Procedura otrzymania kredytu

Jednym ze sposobów wnioskowania o  kredyt jest wypełnienie formularza na stronie internetowej. Należy w nim podać wnioskowaną kwotę , swoje dane osobowe ( imię i nazwisko oraz numer pesel), telefon kontaktowy oraz opcjonalnie adres e-mail. Po wypełnieniu wniosku, konsultant banku oddzwania celem jego weryfikacji i przedstawienia warunków oferty. Weryfikacja tożsamości osoby wnioskującej o kredyt odbywa się poprzez przelew weryfikacyjny na kwotę 1 zł. Kolejnym sposobem otrzymania kredytu jest udanie się do oddziału banku, gdzie można otrzymać gotówkę od ręki bądź też kontakt z infolinią Santander Consumer Banku.

 

Sposób otrzymania pieniędzy

W przypadku zawarcia umowy o kredyt w placówce kredytobiorca otrzymuje gotówkę od ręki. W przypadku wnioskowania o pieniądze online bądź przez infolinię, środki mogą być przekazane w dwojaki sposób:

-przekazem pocztowym,

-przelewem.

 

Wymagane dokumenty:

W przypadku Mistrzowskiego Kredytu Gotówkowego wymagane są następujące dokumenty:

a) dokument potwierdzający tożsamość wnioskodawcy ( opcjonalnie):

-dowód osobisty,

-paszport oraz zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu obywatela Unii Europejskiej lub ID card,

-karta pobytu

b) zaświadczenie o dochodach ( Santander Consumer Bank akceptuje dochody w następujących walutach: PLN, EUR,USD, GBP, CZK, CHD).

 

Źródła dochodu

W przypadku Mistrzowskiego Kredytu Gotówkowego bank akceptuje następujące źródła dochodu:

-umowa o pracę,

-renta,

-emerytura,

-działalność gospodarcza,

-gospodarstwo rolne,

-zasiłek macierzyński/ rodzicielski,

-umowa cywilno- prawna,

-pozostałe formy dochodu.

 

Pakiet Usług Bankowych

W ramach kredytu, klient może skorzystać również z Pakietu Usług Bankowych. W jego ramach, klient ma dostęp:

-dostęp do dokumentacji kredytowej ( bezpłatnie),

-przypomnienia w formie SMS-a o wysokości i dacie następnej raty kredytu oraz potwierdzenie wpłaty oraz spłatę całości kwoty,

-wydruk Raportu BIK Pass Plus ( raz na rok).

 

Masz pytania, skontaktuj się z nami: +48 507-333-268